Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2394022556 – 2394026249 j.mouroutsou@yahoo.gr

Αποτελεί μία κοινή ομολογία το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η ελληνική οικονομία είναι ένα ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον, χωρίς καμία ασφάλεια πρόβλεψης και με απαιτητικές υποχρεώσεις. Μία τέτοια κατάσταση δημιουργεί ένα αίσθημα ανασφάλειας σε μία επιχείρηση.

Η αλήθεια είναι ότι σε καμία εποχή δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι η ενασχόληση με την επιχειρηματικότητα είχε μέσα της το στοιχείο της ασφάλειας. Αντίθέτως, για να πάρει κάποιος την απόφαση να λάβει μέρος στον επιχειρηματικό στίβο, είναι κάτι που έχει συσχετισθεί από παλιά με την απόφαση ανάληψης κάποιου ρίσκου.

Αυτό το χαρακτηριστικό της επιχειρηματικότητας ίσως είναι και αυτό που την κάνει τόσο ενδιαφέρουσα. Πάραυτα, η τελευταία δεκαετία αποτελεί πρόκληση για κάθε άνθρωπο που παίρνει την απόφαση να κάνει μία ιδέα του επιχείρηση.

Σε τέτοιες εποχές λοιπόν, ποιο είναι εκείνο το σημείο στο οποίο αξίζει να επενδύσουμε, ώστε να βγούμε από αυτή τη μάχη που νιώθουμε ότι βιώνουμε όσο το δυνατόν πιο αλώβητοι και φυσικά πιο δυνατοί;

Ο παράγοντας “Άνθρωπος” 

Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στον παράγοντα “Άνθρωπο” είναι αυτές που ευημερούν και παραμένουν βιώσιμες ανεξαρτήτως εξωτερικών συνθηκών.

Αποτελεί μία βαθιά μου πεποίθηση και κάτι που βλέπω να μου αποδεικνύεται διαρκώς από την πρώτη στιγμή της επαγγελματικής μου πορείας. Η ιστορία μπορεί να μας παρουσιάσει πολλές περιπτώσεις επιτυχίας στον χώρο της αγοράς. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν μία επιχείρηση στην κορυφή των στόχων της. Κάποιους από αυτούς, όσο και να αναλύσουμε μία περίπτωση, μπορεί και να μην τους αντιληφθούμε ποτέ.

Ένα κοινό χαρακτηριστικό γνώρισμα όμως που θα συναντήσουμε είναι η επένδυση των επιχειρήσεων αυτών στον άνθρωπο, μαζί με όλους τους υπόλοιπους τομείς που χρειάζονται κατά περίπτωση. Ο ευχαριστημένος άνθρωπος είναι αυτός που κάνει τη διαφορά, ώστε να υπάρχει μία μακροχρόνια πορεία στην ιστορία της οικονομίας. Είτε αναφερόμαστε σε επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, ή στον τελικό καταναλωτή των προϊόντων ή τον υπηρεσιών.

Πως μπορεί να γίνει αυτό;

Το ευχάριστο της υπόθεσης είναι ότι αυτό αποτελεί κάτι που μπορεί να γίνει πολύ απλά και φυσικά, ανεξαρτήτως μεγέθους επιχείρησης. Δε χρειάζεται κάτι μεγαλειώδες για να κάνουμε την αρχή, από τον στοιχειώδη σεβασμό σε αυτόν που έρχεται σε επαφή καθημερινά με την επιχείρησή μας.

Όλα ξεκινούν με τη γνώση ότι, ως επιχειρηματίες ή επαγγελματίες, βρισκόμαστε σε αυτή την επιχείρηση και σε αυτή τη θέση για έναν λόγό. Με τον δικό μας τρόπο, την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχουμε μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα έναν άλλον άνθρωπο που μας χρειάζεται. Αυτό μας δίνει τον λόγο ύπαρξης στην αγορά.

Αντίστοιχα, μας δίνει και μία θέση στην αγορά. Χρειάζεται φυσικά χρειάζεται να έχουμε το θάρρος και να τη διεκδικήσουμε, από τη στιγμή που πιστεύουμε σε εμάς και στο αντικείμενο της επιχείρησής μας.

Η επαγγελματική μας υποχρέωση, στη συνέχεια, είναι να προσφέρουμε την κατανόηση και την προσοχή μας. Ο σκοπός είναι πάντα η παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης στους πελάτες μας. 

Ας ξεκινάμε την κάθε μας ημέρα με μία πρόθεση. Να προσπαθήσουμε να εξυπηρετήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε τους δικούς μας πελάτες που είναι εδώ και μας στηρίζουν για να είμαστε βιώσιμοι ως επιχειρηματίες και επαγγελματίες.

10 βασικοι παράγοντες που ορίζουν το μέλλον μίας επιχείρησης

Σε ένα άρθρο του Business Insider, το οποίο βασίζεται σε μία έρευνα του Γραφείου Εργασίας των Ηνωμένων Πολιτειών, αναφέρεται ότι 7 στις 10 επιχειρήσεις αποτυγχάνουν μέσα στα πρώτα 10 χρόνια λειτουργίας τους.

Αυτό που έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, είναι οι δέκα κύριοι λόγοι που συμβάινει αυτό. 

  1. Αποτυχία στη Δηµιουργία Πραγµατικής Αξίας. 
  2. Αποτυχία Σύνδεσης µε το Κοινό Στόχευσης. 
  3. Αποτυχία επίτευξης των Εταιρικών Στόχων. 
  4. Αποτυχία δηµιουργίας ενός αποτελεσµατικού συστήµατος πωλήσεων. 
  5. Έλλειψη Αυθεντικότητας και Διαφάνειας απέναντι στον Πελάτη.
  6. Αδυναµία δηµιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήµατος απέναντι στους ηγέτες της αγοράς.
  7. Ανικανότητα ελέγχου εξόδων. 
  8. Έλλειψη δηµιουργίας στρατηγικού πλάνου ηγεσίας. 
  9. Αποτυχία στη δηµιουργία µίας κοινότητας ανάµεσα στους εργαζοµένους.
  10. Αποτυχία στη δηµιουργία αποτελεσµατικών συστηµάτων λειτουργίας της επιχείρησης. 

Σε αυτούς τους λόγους παρατηρούμε δύο σημαντικά σημεία που αξίζει να αναφερθούν:

  1. Και οι 10 απευθύνονται σε λόγους που εξαρτώνται από την ίδια την επιχείρηση και όχι τους εξωτερικούς παράγοντες του εκάστοτε περιβάλλοντος.
  2. Οι 3 από αυτούς βασίζονται στον ανθρώπινο παράγοντα και στην αποτυχία επένδυσης των επιχειρήσεων τόσο στους πελάτες όσο και στο προσωπικό της.

Μέσα σε αυτό το ευμετάβλητο εξωτερικό περιβάλλον λοιπόν που βρίσκεται η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, είναι ελπιδοφόρο να γνωρίζουμε ότι υπάρχει μία σταθερά για να επενδύσουμε και να βασιστούμε σε αυτή.

Call Now Button